söndag 23 november 2008

Aaaaahhhh.......ja blir så förbannad!!!!!!!!!!!











Man får ju skylla sig själv, planera en S-vallsresa när man har plogjour, de är ju dömt att misslyckas. Jag blev väckt av telefonen vid 7:30 o när ja tittar ut så ser jag att de ramlat ner ca 4-5 cm snö. ja blir så less "min" affär stänger ju 13:00 men de hjälper ju föga, de återstod ju bara att klä på sig o fara o ploga snö. Hjertmans står ju kvar till veckan också(hoppas jag).


Kom hem 14:00 kastade i mig lite käk packade in Älsklingen i bilen o skjutsade henne till Bergsåker där hon skulle spendera eftermiddagen me o dansa Linedance, vände runt o åkte tebaks norrut för o hämta resten av bihanget hemma hos M1 dit även hans lillebror M2 och Magoo väntade för att sedan åka tebaks ännu en gång mot S-vall där vi började aftonen me lite GOKART som alltid är lika hysteriskt skojsigt.


Kvällen slutade ju ganska bra ändå, här M1 och M2 på Bishop Arms i S-vall avnjutandes en kall (kaffe till mig som va chaufför) innan vi gick på 7 kryddor och avnjöt diverse kulinariska höjdpunkter som fick gommen å dansa Rock-Ring kring tungan.
















Kom åter hem nån gång strax före midnatt, -18 grader celsius då jag o älsklingen skulle byta bil för fortsatt färd de sista 3km, brrrh.
Ps: paraleller dragna mellan vissa av mina vänners namn och figurer med randig pyjamas och gulaktig hy i ett visst barnprogram undanbedes ej. Ds

Inga kommentarer: