fredag 21 november 2008

Efter en grosse middag bestående av TACO:s kom jag ju på att jag inte har lagt ut nån bild på mitt "kall" i livet. Jag har ju alltså egen lastbil som jag använder till väghållning under vinterhalvåret(snöplogning och sandning) och idag tog jag faktiskt en bild på pärlan under
arbetets gång, eller rättare sagt under ett litet brejk strax utanför Lillkrog.
















Och här är en bild ifrån PEAB:s kontor i Gällö dit jag åkte för att hämta nya slitstål till plogarna sedan jag var klar med uppdraget.
















Fördelen me mitt arbete är att man har mkt. tid fundera på olika saker å idag har jag räknat ut att i helgen ska jag åka o köpa en ny badstege till flytetyget då den befintliga kräver gymnasistisk kompetens för att bruka.















De blir istället en sådan här(fast me fyra steg) som sträcker sig ca 115 cm nedåt ifrån bryggan.

Inga kommentarer: