söndag 22 mars 2015

Saxat från intressant tråd på Maringuiden

"Efter att jag köpt havsfidran jobbade jag konstant med henne i 10 år innan jag sålde henne och köpte en annan båt som jag jobbade konstant med i ................................

Min nuvarande båt har jag jobbat konstant med sen 2008. Senast i dag har jag lagt ner 2x1 timme på ett av projekten. Tyvärr har inte plasten från sista arbetsinsatsen härdat så jag får vänta till i morgon på att göra klar den delen på projektet.
 Sen .....................

Det är egentligen inget större fel på min båt - det är fel på mig. Men det är förbaskat roligt."


Skrivet av "Toaen"  http://thallatha.blogspot.com/

Det är väl de sista stycket som jag känner igen mig mest i, det behöver inte vara fel på nånting bara för att man tänker ändra eller byta ut det :o)

Inga kommentarer: